• Get Power - BTE

Oticon Get Power - BTE

Uw eigen opleg 795,00

Geheel gratis en vrijblijvend.

Wilt u uw gehoor in alledaagse situaties verbeteren met een kwaliteitsoplossing die ontworpen is met het oog op duurzaamheid?

Horen is van wezenlijk belang voor communicatie, interactie en participatie – niet alleen thuis, maar ook in situaties waar lawaai het luisteren bemoeilijkt. Als horen moeilijk wordt, hebt u niet alleen meer geluid nodig – u hebt geluid nodig dat prettig is om naar te luisteren en u de mogelijkheid biedt u te concentreren op belangrijke gesprekken.

Oticon Get hoortoestellen bevatten de nieuwste technologie van Oticon. De RISE-technologie is uw garantie voor een heldere, prettige geluidskwaliteit, waarmee u zich kunt concentreren op wat u wilt horen - gesprekken en belangrijke dagelijkse gebeurtenissen.

Vergelijk hier de verschillende variaties van de Get Power - BTE

Oticon Get Power - BTE