• Menu 3 SP

Widex Menu 3 SP

Uw eigen opleg 714,50

30 dagen proberen. Niet tevreden? 100% geld terug garantie.

MENU is hét hoortoestel van deze tijd. De naam dekt volledig de lading - u kiest het type, de functies en de kleuren die precies bij ú passen. De keus is aan u!

Is er sprake van een gehoorverlies, dan is het niet altijd zo eenvoudig om die oplossing te vinden die voor u op maat is - ook voor wat uw budget betreft.

Dankzij de MENUTM serie van Widex kunt u nu uw hoortoestel op maat kiezen met precies die functies die u werkelijk nodig hebt en zonder te betalen voor wat u niet nodig hebt.

De basisuitvoering staat al garant voor een uitstekend geluid voor een ultiem luistergemak en door de geavanceerde technologie wordt het hinderlijk rondzingen (fluiten) sterk verminderd. Bovendien kan het toestel zich aanpassen aan de wisselende luistersituaties - iets dat doorgaans alleen mogelijk is met duurdere hoortoestellen.

Wilt u een hoortoestel met een geluidskwaliteit die nog meer past bij uw behoeften, dan kunt u kiezen voor de optie met meer geluidskanalen voor een nog nauwkeuriger signaalbewerking. En wilt u nog meer extra functies, zoals ons unieke tinnitus-programma, of onze technologie voor beter spraakverstaan in een rumoerige omgeving, dan is dat ook mogelijk door te kiezen voor die opties.

Vergelijk hier de verschillende variaties van de Menu 3 SP

Widex Menu 3 SP