Mijn oplaadbare Phonak hoorapparaten resetten

Oplaadbare Phonak hoorapparaten resetten

Op deze pagina vindt u het stappenplan voor het resetten van uw oplaadbare Phonak hoorapparaten vanwege verbindingsproblemen.

Om uw oplaadbare Phonak hoorapparaten te resetten volgt u de volgende stappen:

  1. Verwijder de MyPhonak App van uw telefoon (let op: niet alleen van het beginscherm);
  2. Ga naar "Instellingen" op de telefoon;
  3. Klik op "Bluetooth" op de telefoon;
  4. Zoek de koppelingen van uw hoorapparaten;
    1. "LE-Phonak R"
    2. "LE-Phonak L"
    3. "Phonak R of L"
  5. Verwijder de drie bovenstaande koppelingen van de telefoon;
  6. Sluit alle apps op de achtergrond;
    1. IPhone 10 of hoger: schuif van de onderkant van het scherm naar boven. Alle apps komen in beeld. Schuif alle apps naar boven om af te sluiten (Geldt ook voor de iPad zonder home-knop).
    2. IPhone 8 of lager: houd de home-knop kort ingedrukt. Alle apps komen in beeld. Schuif alle apps naar boven om af te sluiten (Geldt ook voor de iPad met home-knop).
    3. Android-apparaten: Schakel het Android-apparaat volledig uit en weer aan.
  7. Als u de telefoon nog niet heeft uitgeschakeld, mag u deze stap nu uitvoeren;
  8. Wacht 1 minuut en schakel de telefoon weer in;
  9. Let op: de volgende twee stappen moeten op beide hoorapparaten tegelijk uitgevoerd worden. Zorg dat de oplader binnen handbereik staat;
  10. Druk op beide hoorapparaten de onderste knop van de tuimelschakelaar voor 10 seconden in;
  11. Plaats beide hoorapparaten direct 12 seconden in de oplader en verwijder de hoorapparaten weer uit de oplader;
  12. Voor streamen koppelt u uw hoorapparaten weer met Bluetooth (ga verder naar stap 13 als u niet wil streamen);
    1. Ga naar "Instellingen" en klik op "Bluetooth".
    2. Start uw hoorapparaten opnieuw op. Zie stap 10.
    3. Koppel de hoorapparaten met de telefoon. Het klopt dat u maar één hoorapparaat ziet.
  13. Installeer de MyPhonak App. Installeer hier voor Apple / Installeer hier voor Android;
  14. Open de MyPhonak App en start uw hoorapparaten weer opnieuw op. Zie stap 10;
  15. De MyPhonak App herkent uw hoorapparaten nu beginnend met "LE-";
  16. Volg de stappen in de MyPhonak App;
  17. Uw oplaadbare Phonak hoorapparaten zijn nu gereset en opnieuw gekoppeld met de telefoon en de MyPhonak App.
Heeft u al deze stappen doorlopen en ervaart u nog steeds klachten met uw hoorapparaat, dan kunt u contact met ons opnemen door te bellen naar: 0800 26542 of stuur een e-mail naar: info@oogvoororen.be
 
U kunt meer handige video's op ons YouTube kanaal vinden betreft onderhoud, hoorapparaat accessoires en mobiele apps.
      7.5 uit 1 reviews

Aanvaardbaar

Lees meer

      9.7 uit 17 reviews

Zeer goede begeleiding bij de aankoop van een topproduct

Lees meer

      9.6 uit 66 reviews

vlot en vriendelijk

Lees meer

      9.4 uit 2032 reviews Lees ze allemaal