Mijn oplaadbare Phonak hoorapparaten resetten

Oplaadbare Phonak hoorapparaten resetten

Op deze pagina vindt u het stappenplan voor het resetten van uw oplaadbare Phonak hoorapparaten vanwege verbindingsproblemen.

Om uw oplaadbare Phonak hoorapparaten te resetten volgt u de volgende stappen:

  1. Verwijder de MyPhonak App van uw telefoon (let op: niet alleen van het beginscherm);
  2. Ga naar "Instellingen" op de telefoon;
  3. Klik op "Bluetooth" op de telefoon;
  4. Zoek de koppelingen van uw hoorapparaten;
    1. "LE-Phonak R"
    2. "LE-Phonak L"
    3. "Phonak R of L"
  5. Verwijder de drie bovenstaande koppelingen van de telefoon;
  6. Sluit alle apps op de achtergrond;
    1. IPhone 10 of hoger: schuif van de onderkant van het scherm naar boven. Alle apps komen in beeld. Schuif alle apps naar boven om af te sluiten (Geldt ook voor de iPad zonder home-knop).
    2. IPhone 8 of lager: houd de home-knop kort ingedrukt. Alle apps komen in beeld. Schuif alle apps naar boven om af te sluiten (Geldt ook voor de iPad met home-knop).
    3. Android-apparaten: Schakel het Android-apparaat volledig uit en weer aan.
  7. Als u de telefoon nog niet heeft uitgeschakeld, mag u deze stap nu uitvoeren;
  8. Wacht 1 minuut en schakel de telefoon weer in;
  9. Let op: de volgende twee stappen moeten op beide hoorapparaten tegelijk uitgevoerd worden. Zorg dat de oplader binnen handbereik staat;
  10. Druk op beide hoorapparaten de onderste knop van de tuimelschakelaar voor 10 seconden in;
  11. Plaats beide hoorapparaten direct 12 seconden in de oplader en verwijder de hoorapparaten weer uit de oplader;
  12. Voor streamen koppelt u uw hoorapparaten weer met Bluetooth (ga verder naar stap 13 als u niet wil streamen);
    1. Ga naar "Instellingen" en klik op "Bluetooth".
    2. Start uw hoorapparaten opnieuw op. Zie stap 10.
    3. Koppel de hoorapparaten met de telefoon. Het klopt dat u maar één hoorapparaat ziet.
  13. Installeer de MyPhonak App. Installeer hier voor Apple / Installeer hier voor Android;
  14. Open de MyPhonak App en start uw hoorapparaten weer opnieuw op. Zie stap 10;
  15. De MyPhonak App herkent uw hoorapparaten nu beginnend met "LE-";
  16. Volg de stappen in de MyPhonak App;
  17. Uw oplaadbare Phonak hoorapparaten zijn nu gereset en opnieuw gekoppeld met de telefoon en de MyPhonak App.
Heeft u al deze stappen doorlopen en ervaart u nog steeds klachten met uw hoorapparaat, dan kunt u contact met ons opnemen door te bellen naar: 0800 26542 of stuur een e-mail naar: info@oogvoororen.be
 
U kunt meer handige video's op ons YouTube kanaal vinden betreft onderhoud, hoorapparaat accessoires en mobiele apps.
      9.8 uit 2 reviews
      10.0 uit 4 reviews

Een bijzondere ervaring werken met oogvooroor.

Lees meer

      9.8 uit 3 reviews

Meer dan een aanrader !

Lees meer

      9.4 uit 1938 reviews Lees ze allemaal