Mijn Phonak hoorapparaten opnieuw koppelen met mijn iPhone en de Phonak App
Phonak hoortoestellen opnieuw koppelen met iPhone/iPad
Op deze pagina vindt u het koppelingsproces voor uw Phonak hoorapparaten met een iPhone/iPad en de MyPhonak App.
Om uw Phonak hoorapparaten opnieuw te koppelen volgt u de volgende stappen:
- Verwijder de MyPhonak App van uw iPhone/iPad;
- Ga naar "Instellingen";
- Ga naar "Bluetooth";
- Zoek de koppelingen van uw Phonak hoorapparaten;
- "LE-Phonak R"
- "LE-Phonak L"
- "Phonak R of L"
- Verwijder bovenstaande koppelingen;
- Sluit alle apps die op de achtergrond nog aan staan;
- Vanaf iPhone 10: schuif van onder het scherm naar boven en sluit alle apps door naar boven te schuiven. Dit geldt ook voor de iPad zonder home-knop.
- Vanaf iPhone 8 en lager: houd de home-knop onderaan uw iPhone ingedrukt en u krijgt alle apps die draaien te zien. Schuif deze naar boven om te sluiten. Dit geldt ook voor de iPad met home-knop
- Schakel de iPhone/iPad volledig uit en wacht 1 minuut;
- Schakel de iPhone/iPad weer in;
- Voor streamen koppelt u nu de hoorapparaten weer via "Bluetooth" (ga verder naar stap 10 als u niet wil streamen).
- Ga naar "Instellingen" en klik op "Bluetooth".
- Start uw hoorapparaten opnieuw op. Houd de knop ongeveer 3 seconde ingedrukt om uit te schakelen en herhaal deze stap om weer in te schakelen.
- Koppel het gevonden hoorapparaat in de iPhone/iPad. Het klopt dat er één hoorapparaat wordt gevonden.
- Installeer de MyPhonak App opnieuw. Hier installeren;
- Open de MyPhonak App en start uw hoorapparaten opnieuw op (zie stap 9);
- De MyPhonak App herkent de hoorapparaten nu beginnend met "LE-";
- Volg de instructies in de MyPhonak App;
- Uw Phonak hoorapparaten zijn nu opnieuw gekoppeld met de iPhone/iPad en de MyPhonak App.
Goede service!
Tevreden over de aankoop
Veel beter dan eerdere modellen