Mijn ReSound hoorapparaten opnieuw koppelen met mijn iPhone en de ReSound App
ReSound hoorapparaten opnieuw koppelen met iPhone/iPad
Op deze pagina vindt u het koppelingsproces voor uw ReSound hoorapparaten met een iPhone/iPad en de ReSound Smart 3D App.
Om uw ReSound hoorapparaten opnieuw te koppelen volgt u de volgende stappen:
- Ga naar "Instellingen" op uw iPhone/iPad;
- Ga naar "Toegankelijkheid" en klik op "Hoortoestellen";
- Selecteer uw hoorapparaten in de bovenste balk en klik op "Vergeet dit apparaat";
- Schakel de Bluetooth van de iPhone/iPad uit;
- Verwijder de ReSound Smart 3D App van de iPhone/iPad;
- Schakel de iPhone/iPad volledig uit;
- Schakel de iPhone/iPad weer in, u ziet bij het opstarten altijd het Apple-logo op het scherm verschijnen;
- Schakel de Bluetooth weer in;
- Start uw hoorapparaten opnieuw op;
- Oplaadbare hoorapparaten: plaats de hoorapparaten in de oplader en verwijder de hoorapparaten uit de oplader na ongeveer 20 seconden.
- Hoorapparaten met batterij: open de batterijklep en sluit deze weer.
- Ga naar "Instellingen" op de iPhone/iPad;
- Ga naar "Toegankelijkheid" en klik op "Hoortoestellen";
- Selecteer de hoorapparaten, nadat R + L in de balk verschijnt en klik tweemaal op "Koppelverzoek accepteren";
- Installeer de ReSound Smart 3D App. Installeer hier;
- Ga naar "Instellingen" en scrol naar beneden totdat u "ReSound Smart 3D App" ziet staan. Klik hierop en schakel de Bluetooth uit en weer in;
- Uw ReSound hoorapparaten zijn nu opnieuw gekoppeld met uw iPhone/iPad en de ReSound Smart 3D App.
Goede service!
Tevreden over de aankoop
Veel beter dan eerdere modellen