Mijn Signia hoorapparaten opnieuw koppelen met mijn iPhone en de Signia App

Signia hoorapparaten opnieuw koppelen met iPhone/iPad

Op deze pagina vindt u het koppelingsproces voor uw Signia hoorapparaten met een iPhone/iPad en de Signia App.

Om uw Signia hoorapparaten opnieuw te koppelen volgt u de volgende stappen:

  1. Ga naar "Instellingen" op de iPhone/iPad;
  2. Ga naar "Toegankelijkheid" en klik op "Hoortoestellen";
  3. Selecteer uw hoorapparaten in de bovenste balk en klik op "Vergeet dit apparaat";
  4. Schakel de Bluetooth van de iPhone/iPad uit;
  5. Verwijder de Signia App van de iPhone/iPad;
  6. Schakel de iPhone/iPad volledig uit;
  7. Schakel de iPhone/iPad weer in. Bij het opstarten moet u altijd het Apple-logo op het scherm zien verschijnen;
  8. Schakel de Bluetooth weer in;
  9. Start uw hoorapparaten opnieuw op;
    1. Oplaadbare hoorapparaten: plaats de hoorapparaten in de oplader en verwijder de hoorapparaten na ongeveer 20 seconden.
    2. Hoorapparaten met batterij: open de batterijklep van de hoorapparaten en sluit deze weer.
  10. Ga naar "Instellingen" op de iPhone/iPad;
  11. Ga naar "Toegankelijkheid" en klik op "Hoortoestellen";
  12. Selecteer uw hoorapparaten, nadat R + L in de balk verschijnt en klik tweemaal op "Koppelverzoek accepteren";
  13. Installeer de Signia App. Installeer hier;
  14. Ga naar "Instellingen" en scrol naar beneden totdat u "Signia App" ziet staan en schakel de Bluetooth uit en weer in;
  15. Uw Signia hoorapparaten zijn nu opnieuw gekoppeld met uw iPhone/iPad en de Signia App.
Heeft u al deze stappen doorlopen en ervaart u nog steeds klachten met uw hoorapparaat, dan kunt u contact met ons opnemen door te bellen naar: 0800 26542 of stuur een e-mail naar: info@oogvoororen.be
 
U kunt meer handige video's op ons YouTube kanaal vinden betreft onderhoud, hoorapparaat accessoires en mobiele apps.
      9.4 uit 22 reviews
      9.4 uit 61 reviews
      9.4 uit 61 reviews

Over het algemeen zéér positief

Lees meer

      9.4 uit 1891 reviews Lees ze allemaal