Mijn Signia Silk hoorapparaten opnieuw koppelen met mijn telefoon

Signia Silk hoorapparaten opnieuw koppelen met de telefoon

Op deze pagina vindt u het koppelingsproces voor uw Signia Silk hoorapparaten met uw telefoon en de Signia App.

Om uw Signia Silk hoorapparaten opnieuw te koppelen volgt u de volgende stappen:

  1. Open de Signia App op de telefoon;
  2. Klik linksboven op het icoon met drie streepjes (hamburger);
  3. Ga naar "Instellingen" in de app. U gaat nu naar de app-instellingen;
  4. Klik op "App instellen";
  5. Bevestig dat de oude instellingen van de app verwijderd worden;
  6. Kies voor de verbindingsoptie "QR-code";
  7. Scan de QR-code die op het bijgeleverde formulier staat;
    1. Mocht u geen formulier hebben, neem dan contact met ons op.
  8. Klik op "Koppelen";
  9. Het kan voorkomen dat u een melding ontvangt over het volume van uw telefoon, volg deze stap;
  10. Start uw hoorapparaten opnieuw op. Open en sluit de batterijklep van uw hoorapparaten;
  11. Klik op "Nu koppelen";
  12. Alleen als u op beide hoorapparaten een bevestigingstoon heeft gehoord, kilikt u op "JA";
  13. Uw Signia Silk hoorapparaten zijn nu opnieuw gekoppeld met de telefoon en de Signia App.
Heeft u al deze stappen doorlopen en ervaart u nog steeds klachten met uw hoorapparaat, dan kunt u contact met ons opnemen door te bellen naar: 0800 26542 of stuur een e-mail naar: info@oogvoororen.be
 
U kunt meer handige video's op ons YouTube kanaal vinden betreft onderhoud, hoorapparaat accessoires en mobiele apps.
      9.5 uit 1 reviews

Ik zou bij een volgende aankoop opnieuw voor hetzelfde merk/type kiezen.

Lees meer

      10.0 uit 1 reviews

Een zeer vriendelijk onthaal en begeleiding.

Lees meer

      9.3 uit 1352 reviews Lees ze allemaal