Mijn Signia Silk hoorapparaten opnieuw koppelen met mijn telefoon

Signia Silk hoorapparaten opnieuw koppelen met de telefoon

Op deze pagina vindt u het koppelingsproces voor uw Signia Silk hoorapparaten met uw telefoon en de Signia App.

Om uw Signia Silk hoorapparaten opnieuw te koppelen volgt u de volgende stappen:

  1. Open de Signia App op de telefoon;
  2. Klik linksboven op het icoon met drie streepjes (hamburger);
  3. Ga naar "Instellingen" in de app. U gaat nu naar de app-instellingen;
  4. Klik op "App instellen";
  5. Bevestig dat de oude instellingen van de app verwijderd worden;
  6. Kies voor de verbindingsoptie "QR-code";
  7. Scan de QR-code die op het bijgeleverde formulier staat;
    1. Mocht u geen formulier hebben, neem dan contact met ons op.
  8. Klik op "Koppelen";
  9. Het kan voorkomen dat u een melding ontvangt over het volume van uw telefoon, volg deze stap;
  10. Start uw hoorapparaten opnieuw op. Open en sluit de batterijklep van uw hoorapparaten;
  11. Klik op "Nu koppelen";
  12. Alleen als u op beide hoorapparaten een bevestigingstoon heeft gehoord, kilikt u op "JA";
  13. Uw Signia Silk hoorapparaten zijn nu opnieuw gekoppeld met de telefoon en de Signia App.
Heeft u al deze stappen doorlopen en ervaart u nog steeds klachten met uw hoorapparaat, dan kunt u contact met ons opnemen door te bellen naar: 0800 26542 of stuur een e-mail naar: info@oogvoororen.be
 
U kunt meer handige video's op ons YouTube kanaal vinden betreft onderhoud, hoorapparaat accessoires en mobiele apps.
      7.5 uit 1 reviews

Aanvaardbaar

Lees meer

      9.7 uit 17 reviews

Zeer goede begeleiding bij de aankoop van een topproduct

Lees meer

      9.6 uit 66 reviews

vlot en vriendelijk

Lees meer

      9.4 uit 2032 reviews Lees ze allemaal