Mijn Starkey hoorapparaten opnieuw koppelen met mijn iPhone en de Starkey App
Starkey hoorapparaten opnieuw koppelen met iPhone/iPad
Op deze pagina vindt u het koppelingsproces voor uw Starkey hoorapparaten met een iPhone/iPad en de Starkey Thrive Hearing Control App.
Om uw Starkey hoorapparaten opnieuw te koppelen volgt u de volgende stappen:
- Ga naar "Instellingen" op de iPhone/iPad;
- Ga naar "Toegankelijkheid" en klik op "Hoortoestellen";
- Selecteer uw hoorapparaten in de bovenste balk en klik op "Vergeet dit apparaat";
- Schakel de Bluetooth van de iPhone/iPad uit;
- Verwijder de Starkey Thrive Hearing Control App van de iPhone/iPad;
- Schakel de iPhone/iPad volledig uit;
- Schakel de iPhone/iPad weer in. Bij het opstarten ziet u altijd het Apple-logo in het scherm verschijnen;
- Schakel de Bluetooth van de iPhone/iPad weer in;
- Start uw hoorapparaten opnieuw op;
- Oplaadbare hoorapparaten: plaats de hoorapparaten in de oplader en verwijder de hoorapparaten na 20 seconden weer uit de oplader.
- Hoorapparaten met batterij: open de batterijklep en sluit de batterijklep weer.
- Ga naar "Instellingen" op de iPhone/iPad;
- Ga naar "Toegankelijkheid" en klik op "Hoortoestellen";
- Selecteer uw hoorapparaten, nadat R + L in de balk verschijnt en klik tweemaal op "Koppelverzoek accepteren";
- Installeer de Starkey Thrive Hearing Control App. Installeer hier;
- Ga naar "Instellingen" en scrol naar beneden totdat u "Starkey Thrive Hearing Control App" ziet staan en schakel de Bluetooth uit en weer in;
- Uw Starkey hoorapparaten zijn nu opnieuw gekoppeld met uw iPhone/iPad en de Starkey Thrive Hearing Control App.
Perfecte service en prijs
Beter horen en goede service.
Oogvoorogen komt tot nu toe alle beloften vlot na, waardoor het een betrouwbare partner is (...)