Mijn Starkey hoorapparaten opnieuw koppelen met mijn iPhone en de Starkey App
Starkey hoorapparaten opnieuw koppelen met iPhone/iPad
Op deze pagina vindt u het koppelingsproces voor uw Starkey hoorapparaten met een iPhone/iPad en de Starkey Thrive Hearing Control App.
Om uw Starkey hoorapparaten opnieuw te koppelen volgt u de volgende stappen:
- Ga naar "Instellingen" op de iPhone/iPad;
- Ga naar "Toegankelijkheid" en klik op "Hoortoestellen";
- Selecteer uw hoorapparaten in de bovenste balk en klik op "Vergeet dit apparaat";
- Schakel de Bluetooth van de iPhone/iPad uit;
- Verwijder de Starkey Thrive Hearing Control App van de iPhone/iPad;
- Schakel de iPhone/iPad volledig uit;
- Schakel de iPhone/iPad weer in. Bij het opstarten ziet u altijd het Apple-logo in het scherm verschijnen;
- Schakel de Bluetooth van de iPhone/iPad weer in;
- Start uw hoorapparaten opnieuw op;
- Oplaadbare hoorapparaten: plaats de hoorapparaten in de oplader en verwijder de hoorapparaten na 20 seconden weer uit de oplader.
- Hoorapparaten met batterij: open de batterijklep en sluit de batterijklep weer.
- Ga naar "Instellingen" op de iPhone/iPad;
- Ga naar "Toegankelijkheid" en klik op "Hoortoestellen";
- Selecteer uw hoorapparaten, nadat R + L in de balk verschijnt en klik tweemaal op "Koppelverzoek accepteren";
- Installeer de Starkey Thrive Hearing Control App. Installeer hier;
- Ga naar "Instellingen" en scrol naar beneden totdat u "Starkey Thrive Hearing Control App" ziet staan en schakel de Bluetooth uit en weer in;
- Uw Starkey hoorapparaten zijn nu opnieuw gekoppeld met uw iPhone/iPad en de Starkey Thrive Hearing Control App.
Goede service!
Tevreden over de aankoop
Veel beter dan eerdere modellen