• Click Sleeve L vented (6 stuks)

Lees alle 1 reviews

Signia Click Sleeve L vented (6 stuks)

Totaal prijs:

Selecteer hoeveelheid

Binnen 14 dagen heeft u het recht om het aangekochte product te retourneren en uw aankoopbedrag terug te ontvangen.

Bestellingen boven de € 15,- zijn zonder verzendkosten. Kleine bestelling worden per brievenpost bezorgd. Grote bestellingen worden door de pakketdienst bezorgd, inclusief track & trace.

Deze Click Sleeve maat L hoort bij de Silk van Signia (voorheen Siemens). De Click Sleeves bestaan in een gesloten en open type en in 3 maten (S, M en L). We raden aan om deze sleeves elke 6 weken te vervangen. Bij bestelling ontvangt u 6 stuks. Bent u niet zeker welke u nodig heeft? De open sleeves hebben 2 gaatjes (onder en boven 1), de gesloten hebben slechts 1 gaatje. Als u twijfelt kunt u het ons altijd vragen, wij zoeken het graag voor u uit.

Artikelnummer: 04056839039465

De specs van de Signia Click Sleeve L vented (6 stuks) op een rijtje

Specificaties
Batterij type ZL 312 Deze batterij is ook te herkennen aan de bruine kleur.
Batterij type ZL 13 Commodo excepteur velit magna et dolor officia in fugiat tempor nulla velit eu incididunt ut pariatur cillum veniam qui.
Batterij type ZL 13

1 reviews

06 Dec 2019

Beter dan vaste oorstukjes en gebruiksvriendelijk

Na jarenlang gebruik van vaste hoorstukjes met problemen van dichtzitten van gaatjes door oorsmeer is dit een verademing.
Past altijd, waardoor zelfs bij 55 dB versterking de omgeving geen last heeft van een fluittoon. Bij plotseling dichtgaan van de gaatjes oorsmeer direct goed af te vegen.

Sluit goed af, voel je niet
Gemakkelijk aan te brengen
Gemakkelijk schoonmaken
blijft c.a. 8 weken goed