• Mood 6 G6

Audio Service Mood 6 G6

Prijs | Toon de berekening 995,00 Eigen opleg: 288,31 na tegemoetkoming voor een 65-plusser.
Samen vinden we het perfecte hoortoestel:
  • 1
    Vraag een vrijblijvende hoortest en adviesgesprek aan
  • 2
    Onze audicien belt u voor een kort gesprek en het maken van een afspraak
  • 3
    Onze audicien neemt, bij u thuis of in een vestiging, een uitgebreide hoortest af en geeft advies
  • 4
    Samen met de audicien kiest u een hoorapparaat om 60 dagen geheel vrijblijvend uit te proberen

Geheel gratis en vrijblijvend.

De Audio Service Mood G6 is de opvolger van de Mood G5 hoorapparaten. Het apparaat beschikt over de G6-technologie. Deze technologie bestaat uit betrouwbare audiologische techniek en speelt goed in op het herkennen van luistersituaties. Voorheen werd er gebruik gemaakt van een indeling beschikbaar in zes luistersituaties. De situatiedetectie is met de nieuwe technologie verfijnd tot een indeling voor meer dan 120 luistersituaties. De luistersituatie wordt met behulp van een geïntegreerde bewegingssensor en HiRes Comforatic volledig geanalyseerd en verwerkt. Deze techniek zorgt voor een optimale en natuurlijke geluidsbeleving, ook wanneer de hoorapparaatdrager in beweging is.

De Mood G6 is makkelijk te verbinden met de bestaande Audio Service accessoires, zoals de Smart Mic of 2.4 Ghz. accessoires.

Plus- en minpunten

G6-technologie
Direct streaming
Niet oplaadbaar